Är det redan torsdag!?

Veckorna rusar iväg. Idag hände en liten sak som jag väntat på sedan maj 2008. Jag fick hämta mina personliga tillhörigheter från Kullersta! Bättre sent än aldrig eller vad fan ska man tycka om den väntan?
Nu är det bara resten av "caset" kvar. Så jäkla omständigt det kan vara ibland.
Lena ser nästan pigg ut när hon kommer ner till köket på morgonen. Så himla skönt att hon är på banan snart igen. Min älskade lilla plutt!
I morse vaknade jag tidigt som vanligt. Fixade punka på vår pirra. Sen körde jag in och staplade ved i nya vedboden. Måste ju göra lite tysta jobb så tidigt på morgonen. Nu ska jag snickra ihop två jobbansökningar.
Hörs någon fredag!

Kommentarer
Postat av: Ove

Riktigt skönt att du äntligen hämtade sakerna. Det mest märkliga i hela historien är ändå hur någon som "hatade" stugan, och aldrig var där kan tro att du ska "glömma bort" de 50 släng du slängde in som kontantinsats och allt det arbete du lagt ner.



Tror vattenskallen att det ska rinna ut i sanden?



Ta tag i din del av stugan. Lycka till!!!



PS! Jag är glad för att Lena kommer att bli superpigg.....jag hoppas på samma effekt som jag fick. :D .DS

2010-07-22 @ 22:33:56
Postat av: uva

Tja. Håller fullständigt med din kompis Ove. Han uttryckte sig så jävla klockrent och humoristiskt. Inget dalt där inte. I morgon vill jag inte skämmas som DIFare. Hälsa piggnande Lena.

2010-07-24 @ 14:43:14
Postat av: uva

Tja. Sköna kommentarer från din polare Ove. Humoristiskt och klockren sågning jäms med fotknölarna. Inget dalt där inte. I morgon måste det ske något roligt på Fredrik Skans. Hälsa Lena som äntligen är på piggare nivå. Heja.

2010-07-24 @ 18:27:34
Postat av: uva

tja. kul att mina inlägg mer än mindre upprepas, men det bjuder jag på. det viktigaste är att det löser sig med Kullersta. Forza.

2010-07-24 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0