Ganska varmt!?

Gårdagen liknade väl sommarväder med marginal. Var väl runt +28°C klockan 23.00! Men håller vi bara dörrar och fönster stängda är det riktigt skönt inne. Värmen kommer utifrån! fatta det!!
Vet inte riktigt vad man orkar göra i värmen. Man kanske inte behöver göra något? Fotbolls-VM är ju lite galet också. Nu hoppas jag på Spanien men fan vet. Brassarna har svikit, England har varit som vanligt och Sverige har inte i VM att göra.
Vi var ju hos Stina och Uffe i fredags. God mat och dryck som vanligt. Jättetrevligt att träffa alla syskon.
Av någon anledning var Lena rätt seg igår. Glömmer oftast bort att ta bilder men ett par kan jag bjuda på.
Bl.a hittade Göran en ny sommarmössa!
Lena och Elisabeth sitter väl och diskuterar fotboll gissar jag!?
Vad händer här? Vem har druckit upp läsken?
Tack Stina, Uffe och alla andra för en jättetrevlig och rolig kväll. Någonstans i Flen!

Kommentarer
Postat av: Fia

Heej!!

Ja det var inte jag som drack läsk iaf..... Jättekul att ses igen!!

//Fia

2010-07-04 @ 10:39:05
Postat av: Piné

Nej du badade i vin! Roligt att träffas.

2010-07-04 @ 22:34:44
Postat av: Mattias

Dök inte Ove upp?

2010-07-05 @ 00:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0