Grattis alla soldyrkare!

The swedish summer is amazing! Bara att njuta, eller? Själv lider jag ännu inte av värmen. Men självklart synd om många som sitter där dom sitter och kanske inte kan söka skugga eller svalka. Hav tröst. Hösten kommer i år också!
Ett litet bakslag i rättsmaskineriet igår, men vi får se. Rättskyddet täcker inte mitt case. Lite snopet men varför skulle något gå som på räls? Någon solkurva får man väl räkna med!
Igår var Lena och jag utanför byn en stund. L hade två möten med en lagom liten "fikatid" mellan dessa möten.
Vi lyxade till det och fikade på Tingsgården vid ån. Inte billigt men väldigt gott.
Den absolut godaste räksmörgås jag ätit. På kavring som dom själv bakar. Mums
Förlåt Lena, för den här. Men citron hade dom också på!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0