Lite slöa dagar

Har softat lite ett par dagar. Lena brukar säga till ibland när jag bygger och fixar; du är inte 20 år. Hon har så rätt. Vissa mornar, när jag ska kliva upp ur sängen, känns det som jag har blivit överkörd av en timmerbil, för att underdriva lite. Men kroppen piggnar till av lite fysiskt arbete. En djurgårdare viker inte ner sig av lite träningsvärk!
Och på tal om det, en AIK-are har aldrig haft träningsvärk. Möjligen i käkleden.
Igår fick vi 15 mm regn här i Tumbo. Ska det aldrig bli någon sommar?
Mattias med familj var här några timmar igår. Trevligt att träffa dom allihop. Vi käkade lite sallad och fikade nybakade bullar. Men några timmar går så fort. Matte skulle på en "övning med jobbet" på kvällen. Må  så bra idag!!
Några bilder på altanen på baksidan. Ska fixa till någon form av räcke på kortsidan.
Inte så mycket lull lull ännu. Men behövs mer än några stolar och ett par öl?
Nu ska jag baka långpannebröd. Känns lite kallt i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0